کارگاه آشنایی با اصول بازاریابی محتوا از مجموعه کارگاههای رویداد ایده پردازی علوم پایه و فنی مهندسی توسط آقای دکتر کیارش عباس زاده و خانم مهندس سارا نعمتی به صورت هیبریدی در سالن اجتماعات مرکز نوآوری و رشد دانشگاه محقق در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گردید.
هنگامی که محتوایی آموزنده و مفید را از طریق وبلاگ شخصی یا کسبوکار خود به اشتراک میگذاریم، افراد زیادی از وجود ما آگاه میشوند، از خدمات یا محصولات ما استفاده میکنند و احتمالا متقاضی محتواهای بعدی ما میشوند؛ این همان بازاریابی محتوا است که در ادامه میخواهیم بیشتر وارد جزئیاتش شویم و با اصول و انواع آن آشنا خواهید شد.
وقتی مطالبی را رایگان به اشتراک میگذارید، به کسبوکار خود اجازه میدهید تا در ذهن خوانندگانِ وبلاگ اعتمادسازی کند. هرچه باشد شما نکات و اطلاعات کسبوکاری را که در آن فعالیت میکنید، به رایگان در اختیار مخاطبان میگذارید. پس چرا به شما اعتماد نکنند؟ در این مطلب درباره اینکه content marketing چیست و چگونه میتوان از مزایای آن بهره برد، مطالبی را با هم مرور خواهیم کرد.