بازاریابی

کارگاه آشنایی با اصول بازاریابی

| |

بازاریابی نوعی فرآیند مدیریتی است که در آن کالاها و خدمات از طریق ضوابط و کانال‌های مخصوصی به دست مشتری می‌رسد. به طور کلی، بازاریابی جنبه‌ای از کسب و کار است که تمرکز کار بر روی مشتری بوده بنابراین تمام اصول بازاریابی مستقیما مربوط به مشتری است. در تعاریفی دیگر، بازاریابی به عنوانفعالیت مجموعه موسسات و فرآیندهای ایجاد، برقراری ارتباط، تحویل و مبادله پیشنهادی که برای مشتریان، شرکا و کل جامعه دارای ارزش است، تعریف شده است.این گارگاه توسط سرکارخانم الهام شورابی برگزار شد.

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید