اصول بازاریابی

کارگاه آشنایی با اصول بازاریابی و بازاریابی محتوا

| |

کارگاه آشنایی با اصول بازاریابی محتوا از مجموعه کارگاههای رویداد ایده پردازی علوم پایه و فنی مهندسی توسط آقای دکتر کیارش عباس زاده و خانم مهندس سارا نعمتی به صورت هیبریدی  در سالن اجتماعات  مرکز نوآوری و رشد دانشگاه  محقق در دانشگاه  محقق اردبیلی برگزار گردید.

اشتراک‌گذاری:

هنگامی که محتوایی آموزنده و مفید را از طریق وبلاگ شخصی یا کسب‌و‌‌کار خود به اشتراک می‌گذاریم، افراد زیادی از وجود ما آگاه می‌شوند، از خدمات یا محصولات ما استفاده می‌کنند و احتمالا متقاضی محتواهای بعدی ما می‌شوند؛ این همان بازاریابی محتوا است که در ادامه می‌خواهیم بیشتر وارد جزئیاتش شویم و با اصول و انواع آن آشنا خواهید شد.

وقتی مطالبی را رایگان به اشتراک می‌گذارید، به کسب‌وکار خود اجازه می‌دهید تا در ذهن خوانندگانِ وبلاگ اعتمادسازی کند. هرچه باشد شما نکات و اطلاعات کسب‌و‌کاری را که در آن فعالیت می‌کنید، به رایگان در اختیار مخاطبان می‌گذارید. پس چرا به شما اعتماد نکنند؟ در این مطلب درباره اینکه content marketing چیست و چگونه می‌توان از مزایای آن بهره برد، مطالبی را با هم مرور خواهیم کرد.

بازاریابی 2بازاریابی 3بازاریابی 4بازاریابی 5بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید