این فرد، با استفاده از استراتژیهای توسعه بازار و پیاده سازی آن برای مشتریان جدید، نقشی کلیدی در تحولات آینده کسب و کارها دارد. از سوی دیگر، کارشناسان توسعه بازار باید بتوانند ارزش محصولات شرکت خود را به درستی به واحد تبلیغات منتقل نموده تا از این طریق، واحد تبلیغات نیز با بهره گیری از این اطلاعات، به توسعه بازار محصول بپردازد.
نوع همکاری و ساعت کاری:
برای کارشناس: تمام وقت همراه با امکان شناوری ساعت کاری و دورکاری
برای کارآموزان: حداقل 24 ساعت در هفته همراه با امکان شناوری ساعت کاری و دورکاری
شرح وظایف :
تجزیه و تحلیل بازا با هدف، شناخت فرصتها، نیازها و جذابیتهای بازار
ارتباط مستمر با اعضاء تیمهای فروش و تبلیغات و همچنین تعامل با مشتریان و توزیع کنندگان محصول
بهرهگیری از ابزارها و متد پیشرفته مارکتینگ
انجام فعالیتهای برندینگ
ایجاد بسترهای لازم جهت فروش بیشتر و همچنین جذب بیشتر مشتریان
نظارت مداوم بر پروژههای توسعه بازار شرکت و رهبری تیم
شناخت فرصتهای جدید بازار هدف و گسترش آن
برنامه ریزی و پیاده سازی استراتژیهای مناسب در جهت افزایش سود مبتنی بر رشد کسب و کار
شرایط احراز:
سن:26 الی 35
جنسیت: تفاوتی ندارد
تحصیلات :حداقل دانشجوی کارشناسی در یکی از رشته های مدیریت کسب و کار،مدیریت بازرگانی،اقتصاد، فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر-سختافزار، مهندسی کامپیوتر-نرمافزار
اگر حاِئز بخشی از شرایط هستید میتوانید به عنوان کارآموز، پروسه آموزشی را طی و سپس مشغول به کار شوید.
شایستگی های تخصصی موجود یا نیازمند آموزش که انتظار می رود در دوره کارآموزی به این حد برسید:
مهارتهای مدیریت پروژه
فن بیان قوی
مهارت در فروش
برخورداری از شم کسب و کار و شناخت بازاز
طراحی و پیاده سازی استراتژیهای کارامد
تفکر خلاق
مدیریت استرس و مقابله با تنشهای فراوان در طول روز
توانایی حل مسئله
تسلط بر نرم افزارهای آفیس
آشنایی کامل با اصول و روش های مذاکره
توانایی مدیریت و برنامه ریزی
مسلط به گزارش نویسی، تولید و ارائه محتوا
آشنایی با اکوسیستم نوآوری و فناوری (فضای استارتاپی،دانش بنیان و کسب و کارهای فناورانه)
آشنایی به زبان انگلیسی
مهارت های کامپیوتری از جمله آشنایی با آفیس
آشنا به نگارش مکاتبات اداری
آشنایی با شبکه های اجتماعی
آشنایی لازم با تحقیقات میدانی
آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
برخوردای از روحیه کار تیمی ، جدیت در کار، روحیه پیگیر و قدرت مدیریت زمان