نوشته‌های تازه

خدمات تجاری سازی،تامین مالی و جذب سرمایه برای فناوران

شتاب دهنده جاویدان > خدمات فن بازار  > خدمات تجاری سازی،تامین مالی و جذب سرمایه برای فناوران

خدمات تجاری سازی،تامین مالی و جذب سرمایه برای فناوران

تجاری‌سازی، فرآيندی است که از طرح يک ايده آغاز شده و پس از توليد کالا و خدمات، درنهايت منجر به فروش آن به مشتری می‌شود و حتی می توان به بازار رسانيدن يک ايده را تجاری‌سازی دانست.

تجاری سازی به سلسه فعالیت هایی اطلاق می شود که برای بهره برداری از ایده ها، اختراع و نوآوری ها در قالب محصولات و یا خدمات قابل ارائه، برای دستیابی به سود و منفعت، توسعه تجاری، معرفی یک محصول یا خدمت در بازار برای سود، فرآیند تبدیل تکنولوژی به محصولات موفق اقتصادی و جهت فروش در بازار صورت می گیرد. فرآیند تجاری سازی که کاملا بر پایه دانش استوار است.تجاری سازی،شامل فعالیت هایی از قبیل ارزیابی بازار، طراحی محصول، مهندسی تولید، مدیریت حقوق مالکیت معنوی، توسعه راهبرد بازاریابی، افزایش سرمایه و آموزش افراد می شود. 

فرآیند تجاری سازی و توسعه فناوری, فعالیتی باهزینه بالاست. از این رو، تأمین مالی علم، نوآوری و فناوری با روش مناسب، در زمان مناسب و از طریق منابع مناسب اهمیت فراوانی دارد.تأمین مالی فناوران به فرایند حمایت مالی از فعالیت های تحقیق و توسعه (R&D) به منظور حرکت فناورانه به سمت تجاری سازی اشاره دارد.

بحث جذب سرمایه برای توسعه و تجاری‌سازی یک ایده نوآورانه، همواره یکی از الزامات اصلی موفقیت یک استارت‌آپ محسوب می‌شود.سرمایه را می توان به‌عنوان بال‌های پرواز یک استارت‌آپ برای ورود به بازار و رقابت درنظرگرفت.تسهیلات با تعهد سخت و نرخ حمایتی به عنوان اولویت اول و تسهیلات با تعهد آسان و نرخ بازار پول به عنوان اولویت دوم منابع تأمین مالی استفاده می‌گردد وهمچنین فروش سهام به سرمایه‌گذاران پایین‌ترین اولویت را برای تأمین مالی دارا می‌باشد. 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر باشماره 09038731896 تماس بگیرید.

پشتیبان سایت
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.