نوشته‌های تازه

عقد قرارداد کارگزاری فن بازار منطقه‌ای اردبیل

شتاب دهنده جاویدان > اخبار  > عقد قرارداد کارگزاری فن بازار منطقه‌ای اردبیل
فن بازار اردبیل

عقد قرارداد کارگزاری فن بازار منطقه‌ای اردبیل

عقد تفاهم نامه کارگزاری فن بازار منطقه ای اردبیل

پارک علم و فناوری استان اردبیل به عنوان متولی فن‌بازار منطقه‌ای استان اردبیل در راستای توسعه بازار محصولات و خدمات شرکتهای فناور و دانش بنیان فعال در سطح استان، تامین فناوری‌های مورد نیاز صنایع استان بر اساس اولویت‌ها و چارچوب استاندارد و همچنین جذب سرمایه‌ برای استارتاپ‌ها و طرح‌های نوآورانه و فناورانه نسبت به عقد قرارداد همکاری با دو شرکت شتابدهنده جاویدان و علم وصنعت شمسا که توسط شبکه ملی فن‌بازار شده اند،به عنوان کارگزاران فن‌بازار منطقه‌ای استان، اقدام نمود.

فن بازار اردبیل

طی جلسه ای باحضور دکتر عباسپور رییس پارک علم و فناوری اردبیل، مهندس نوروزی مدیر فن بازار منطقه ای اردبیل، مهندس رامین عبدی مدیرعامل شتابدهنده جاویدان و دکتر علی فضل الهی مدیر عامل شرکت علم و صنعت شمسا قرارداد کارگزاری فن بازار منطقه ای اردبیل امضا شد.

شایان ذکر است تمامی واحدهای فناور و دانش بنیان استان می توانند از خدمات شرکت های مذکور بهره مند شوند.

این شرکت ها با هدف کمک به بازاریابی محصولات فناورانه، تسهیل ورود اختراعات به بازار، کمک به تبادل و انتقال فناوری و دانش فنی و جذب سرمایه برای طرح‌های استارتاپی و فناورانه وارد عرصه فن بازار شده است.
از دیگر اهداف دفتر فن بازار منطقه‌ای اردبیل کمک به برگزاری دوره‌های آموزشی تجاری سازی، احصا نیازهای فناورانه و برگزاری همایش‌ها و رویدادهای ترویجی با هدف ارتقا فرهنگ فعالیت‌های فناورانه و توسعه بازار فناوری در استان است.
سرعت بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن بازار مجازی است.
می توان گفت سامانه فن بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند چرا که آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.
از دیگر اهداف فن بازار منطقه ای جذب سرمایه گذاران سرگردان و توسعه فعالیت‌های شرکت‌های فعال در زمینه دانش و فناوری است.

کارگزاران فن بازار معمولاً به عنوان مشاوران مورد اعتماد تعریف می‌شوند که از دانش و تجربه تخصصی خود در یک بخش خاص از صنعت استفاده کرده و می‌توانند تحویل پروژه یا راه حل مساله را با بهره‌گیری از یک شبکه از ارائه‌دهندگان متخصص تسهیل کنند. این افراد دارای شبکه‌ای از شرکا هستند که علاوه بر ارائه بهترین راه حل برای رفع نیاز مشتری، هزینه‌های عملیاتی را نیز کاهش می‌دهند. استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، مخترعان، صاحبان صنعت و حتی سرمایه‌گذاران می‌توانند برای تسهیل فعالیت‌های خود در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور به این افراد مراجعه کنند.

جهت ارتباط از شماره تماس 02128420512 داخلی 2 یا پیام رسان واتس اپ و تلگرام از طریق شماره 09038731896 اقدام فرمایید.

مدیر
بدون نظر

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.